Як правильно скласти маркетинговий план?

У маркетинговий план входить шість елементів: аналіз ситуації, цілі, стратегія, тактика, бюджет та контроль.

Маркетинговий план – це майбутні кроки маркетингових заходів та комунікацій, спрямовані на досягнення довгострокових цілей компанії, з розрахунком усіх витрат, ризиків та стратегій. Часто власники компаній недооцінюють ефективність такого плану, вважаючи це марною тратою грошей та часу.

Створіть успішну маркетингову стратегію

  1. Визначте ваші бізнес-мети.
  2. Сформулюйте ваші маркетингові цілі.
  3. Вивчіть свій ринок.
  4. Складіть профіль своїх потенційних клієнтів.
  5. Складіть профіль своїх конкурентів.
  6. Розробте стратегії для підтримки ваших маркетингових цілей.
  7. Використовуйте концепцію «7P».
  8. Перевірте свої ідеї

Mar 17, 2021