У маркетинговий план входить шість елементів: аналіз ситуації, цілі, стратегія, тактика, бюджет та контроль.
Маркетинговий план – це майбутні кроки маркетингових заходів та комунікацій, спрямовані на досягнення довгострокових цілей компанії, з розрахунком усіх витрат, ризиків та стратегій. Часто власники компаній недооцінюють ефективність такого плану, вважаючи це марною тратою грошей та часу.
Створіть успішну маркетингову стратегію
- Визначте ваші бізнес-мети.
- Сформулюйте ваші маркетингові цілі.
- Вивчіть свій ринок.
- Складіть профіль своїх потенційних клієнтів.
- Складіть профіль своїх конкурентів.
- Розробте стратегії для підтримки ваших маркетингових цілей.
- Використовуйте концепцію «7P».
- Перевірте свої ідеї
Mar 17, 2021