Як зрозуміти олігополію?

Олігополія (від ін. -грец. ὀλίγος «нечисленний» + πωλέω «продаю, торгую») — тип ринкової структури недосконалої конкуренції, в якій домінує вкрай мала фірма.

Одним з них є олігополія. Олігополія – це тип ринку недосконалої конкуренції, що характеризується присутністю над ринком товару кількох виробників. Отже, в олігополістичної галузі виробників більше, ніж умовах монополії, але значно менше, ніж умовах досконалої конкуренції.

Олігополія належить до типу ринкової структури недосконалої конкуренції, у якій переважає дуже мало фірм. Прикладами олігополій можна назвати виробників пасажирських літаків, таких як "Boeing" або "Airbus", виробників автомобілів, таких як "Мерседес", "БМВ".