Як влаштовано та працює фрикційне зчеплення?

Принцип роботи фрикційного зчеплення Зчеплення постійно включене – це забезпечується діафрагмовою пружиною (або поруч пружин), яка притискає натискний диск до веденого диска та до маховика. У такому положенні весь вузол зчеплення обертається як єдине ціле, і момент, що крутить, повністю передається на коробку передач.

Принцип дії механічного приводу теж простий: при натисканні на педаль за допомогою важеля трос натягується і тягне за собою вилку вимкнення зчеплення, яка через муфту та підшипник стискає пружину. зчеплення вимикається. Повернення педалі проводиться пружиною.

Як працює У спрощеному вигляді його робота виглядає так. Двигун виробляє момент, що крутить, який передається на маховик. Якщо до маховика, що обертається, притиснути диск зчеплення, Той також почне крутитися за рахунок сили тертя. Диск, своєю чергою, передає обертання первинному валу коробки передач.

При віджатій педалі зчеплення ведений диск щільно затиснутий між маховиком та натискним диском, за рахунок сили тертя це забезпечує роботу трансмісії. При натисканні на педаль ведений диск відсувається, зчеплення вимикається, а момент, що крутить, від ДВС вже не передається на колеса.