Щоб видалити акаунт у МоємуСкладі, напишіть у службу підтримки ([email protected]) з адреси адміністратора, – так ми переконаємося, що акаунт хоче видалити власник. Разом з акаунтом видаляються всі дані та документи. Відновити видалений акаунт не можна – можливо тільки зареєструватися заново.Feb 14, 2020
Ви можете змінити параметри поточного облікового запису (логіна) на сторінці налаштувань користувача Меню користувача → Налаштування користувача. Ось що можна зробити: внести дані власника акаунта (ПІБ, телефон, email);
Заборонити або дозволити відвантаження “в мінус” можна в розділі Налаштування меню Моя компанія, встановивши опцію Заборонити відвантаження відсутніх товарів.
Створення користувача
- Перейдіть у розділ Меню користувача → Налаштування → Співробітники.
- Натисніть на кнопку +Співробітник.
- Заповніть обов’язкові поля: Прізвище – прізвище нового співробітника. …
- Натисніть кнопку Зберегти.
- Повідомлення з даними для входу буде надіслано користувачеві на вказану адресу електронної пошти.
Sep 1, 2022