Як правильно ставити ціни на одяг?

Для того, щоб отримати прибуток, потрібно встановити торгову націнку на товар – надбавку до закупівельної ціни. В середньому націнка на одяг та взуття складає 60-100%, біжутерію та сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.

Базою визначення роздрібної ціни в магазині одягу у вас будуть результати семи напрямків/розрахунків: собівартість одягу, порогова ціна, еластичність попиту, цінові очікування покупців, вплив на них додаткових послуг, ціни конкурентів.

Ціна кожного товару встановлюється шляхом простого множення витрат на (1+M). Наприклад, компанія роздрібної торгівлі, яка працює з великою кількістю товарів, може розрахувати Усе цінипросто додавши потрібну націнку до закупівельної ціни.