Скільки компанія має витрачати на рекламу

Одразу зазначимо, що зараз стартапи мають витрачати на маркетинг близько 35% річного доходу на старті та від 11 до 25% у подальшому (деякі компанії витрачають до 50%).

Маючи ці показники, можна розрахувати величинау рекламного бюджету: Р/П = Ер/Эц, де Р — рекламний бюджет компанії; П — загальний обсяг продажів компанії; Ер — еластичність попиту по рекламі; Эц — еластичність попиту за ціною.

Маркетинговий бюджет – це фінансовий план, в якому вказані витрати компанії, доходи та прибуток, що стосуються її маркетингової діяльності.

В середньому «Маркетолог» в Україні заробляє 25000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1860 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці.

Скільки отримує Маркетолог в Україні? Якщо подивитися на статистику заробітної плати компанії Маркетолог в Україні станом на 6 березня 2024 р., то співробітник в середньому заробляє 361 668 ₴; точніше, ставка заробітної плати становить 30 139 ₴ на місяць, 7 535 ₴ на тиждень або 188,37 ₴ на годину.





Отже, якщо компанія планує витрачати 5 грн. на промо продукту, що продається за ціною 100 грн., то, відповідно, щоб продати 1000 …